Samsung Galaxy S2 forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist registratie.

Pagina's: [1]
Auteur Onderwerp:Geluid via oordopjes doet raar.
Christian
Newbie
Permalink
Post Geluid via oordopjes doet raar.
on: 10 June, 2012, 17:21

Goedenavond,

Ik heb sinds december een Samsung Galaxy S2, waar ik nog steeds heel blij mee ben.
Alleen sinds vandaag heb ik een probleem.

Elke dag luister ik veel muziek/radio via de meegeleverde oordopjes, vandaag deed ik het ook.
Toen ik de oordopjes in mijn telefoon stak deed mijn geluid raar: ik hoorde de muziek goed maar de stemmen minder/niet. Toen ik ze er uit haalde hoorde ik het wel. Ik deed de oordopjes er weer in.... en het probleem was weer terug. Ik heb de telefoon ook opnieuw opgestart, maar zonder succes.

Later heb ik de telefoon op de speakers van mijn telefoon gezet, en dat maakte ook niks uit. Ook andere koptelefoons en oordopjes werkte niet.

Weet iemand of dit probleem in de hardware of software zit? En hoe ik het op kan lossen??

Met vriendelijke groet, Christian

thewoew
Newbie
Permalink
Post Re: Geluid via oordopjes doet raar.
on: 11 June, 2012, 14:33

Ik kocht mijn Galaxy S2 ook in december, en heb hetzelfde probleem.
Alleen werkt het geluid bij mij alleen niet als ik de oortjes op een bepaalde plek in de headphone-input staan, het is een beetje moeilijk uit te leggen.
Als ik het een beetje draai werkt het weer.
Echter is dit alsnog irritant, en zou ik zelf het ook zo snel mogelijk opgelost zien.

Ik heb Samsung getwitterd over deze probleem, en die zeiden dat ik naar een Samsung Service Center moet.
Misschien moet jij hetzelfde doen.

mvg

rejan
Pro
Permalink
on: 11 June, 2012, 14:43

Voor je dat doet, probeer eerst het volgende:
Druk aan/uit toets ( aan de rechterzijkant). Tot het menu komt met uitschakelen.
Kies voor uitschakelen.
Na een minuutje weer opstarten door de toetsen Volume omhoog (Is de linker bovenste toets) samen met de
aan/uit toets en de Home toets (onderste) gelijkertijd ingedrukt houden. Even vasthouden, tot er een opstart menu komt. Waarin je met de volumeknoppen doorheen kan scrollen. Kies eerst voor reboot.
Helpt de reboot dan is het mooi! Helpt dit niet herhaal dan alles en kies voor 1 v/d andere opties. Waarschijnlijk werkt de terug naar fabrieksinstellingen wel. Maar je bent dan wel wat kwijt!
Succes!

Christian
Newbie
Permalink
on: 11 June, 2012, 18:20

Quote uit rejan op 11 June, 2012, 14:43
Voor je dat doet, probeer eerst het volgende:
Druk aan/uit toets ( aan de rechterzijkant). Tot het menu komt met uitschakelen.
Kies voor uitschakelen.
Na een minuutje weer opstarten door de toetsen Volume omhoog (Is de linker bovenste toets) samen met de
aan/uit toets en de Home toets (onderste) gelijkertijd ingedrukt houden. Even vasthouden, tot er een opstart menu komt. Waarin je met de volumeknoppen doorheen kan scrollen. Kies eerst voor reboot.
Helpt de reboot dan is het mooi! Helpt dit niet herhaal dan alles en kies voor 1 v/d andere opties. Waarschijnlijk werkt de terug naar fabrieksinstellingen wel. Maar je bent dan wel wat kwijt!
Succes!

Ik heb gereboot, maar zonder succes.
Wat ben je allemaal kwijt als je de fabrieksinstellingen herstelt?

rejan
Pro
Permalink
on: 11 June, 2012, 23:12

Alles wat je er op plaatste nadat je het toestel ging gebruiken. Dus alle apps!
Maar als je een google account hebt, kan je alles backuppen. Dat gebeurt overigens automatisch.
Eerst bijv. synchroniseren van je email. Zodat alles op de google server komt.
Dan ga je naar instellingen, Backup maken en terug zetten. Daar vind je de overige info. Zorg wel dat de nodige vinkjes geplaatst zijn.
Succes. Lukt het niet, breng je toestel dan ffw terug naar de bron van aanschaf.

Pagina's: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Versie: 1.0.34 ; Pagina geladen in: 0.026 seconden.